Kristalia to firma założona w 1994 roku przez młodych przedsiębiorców, których połączyły dwie wspólne pasje - design i jazz. Od samego początku działalności Kristalia kładła nacisk na innowacyjność swoich produktów poprzez ciągłe eksperymentowanie z nowymi technologiami i materiałami, bardzo często wywodzącymi się ze świata mody i sportu.
W 1995 Kristalia po raz pierwszy przedstawiła swoją ofertę produktową skierowaną głównie do nabywców ze średniej klasy, w średnim wieku i zainteresowanych współczesnymi trendami we wzornictwie mebli, przywiązujących wagę do jakości i piękna rzeczy, które kupują i którymi się otaczają. Była to oferta, mimo wszystko, nakierowana na osoby z dość tradycyjnym gustem. Od końca lat 90-tych firma zmieniła kierunek porzucając odwołania do tradycji i koncentrując swoje wysiłki projektowe na nowych trendach kierując się bardziej w stronę młodszych odbiorców.
Dzisiejsza oferta firmy zawiera głównie produkty proste w formie, dające się łatwo umieścić w wielu, czasem bardzo różnorodnych wnętrzach i odpowiadające gustom młodej generacji.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.